Gäst siyt Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jo han finns! vist han är på spök hus banan upe på taket du ska ta den stutsande bloket på en balkong där är en kanon sen shuter du dej up på taket its true ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jo han finns! vist han är på spök hus banan upe på taket du ska ta den stutsande bloket på en balkong där är en kanon sen shuter du dej up på taket its true ;) är du helt säker på att det är sant :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jo han finns! vist han är på spök hus banan upe på taket du ska ta den stutsande bloket på en balkong där är en kanon sen shuter du dej up på taket its true ;) Förklara mer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jag har möt han där men det jorde jag när jag hade all pengar och stars i den värden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 nja inte tror jag att man kan träffa luigy men yoshy eller vad han heter kan man träffa på..... yoshy är jäääääte bra!!! han ger 100 extra liv! okey så här hittar du honom. först få 120 * och gå till en kanon utanför slottet. sikta mot taket och elda på!!!! sen träffa yoshy och vola! ;) Coolt! Det har inte jag vetat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (Link64 @ 29/04-2004 20:20:13) nja inte tror jag att man kan träffa luigy men yoshy eller vad han heter kan man träffa på..... yoshy är jäääääte bra!!! han ger 100 extra liv! okey så här hittar du honom. först få 120 * och gå till en kanon utanför slottet. sikta mot taket och elda på!!!! sen träffa yoshy och vola! ;) Coolt! Det har inte jag vetat... Visste du inte?? :o Fast jag har aldrig förstått det här med Yoshi grejset.. Du får 100liv.. so what? du har ju redan skaffat alla stjärnor, så vad är det för mening? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ja, det kan man ju undra.... Men man får ju träffa YOSHI! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jojo.. Men kunde han inte gjort så att han öppna nån helt ny värld! :D istället för att ge en massa liv, som är helt i onödan... liksom, har man slitit och fått 120 stjärnon alltså alla, och som tack får man 100 liv som man knappast behöver nu liksom... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Nej, det har rätt i... Men synd att man inte kunde få yoshi när man var i mitten av spelet typ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 eller hur! skulle vart mycke bättre då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ja, om det vore som sunshine med yoshi så vore jag mycket gladare... Men det gör inte så jättemycket, men det vore ju kul med att man kunde rida på yoshi... Struntsamma, nu är det inte så... men det är fortfarande ett av världens bästa spel om du frågar mig... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 sunshine?? Jo det är ju helt okey!! :) Fast jag har fortfarande inte klarat det... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg