Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=_yPhJ15xYLg min kompis brorsa är lilla polisen Redigerat 20 Februari 2009 av 360boy Citera
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2009 f*n vad tråkig.okej, du får tycka det, men dom som har gjort den är bara 5 år Citera
LordFelix Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Detta kallar jag tråkigt... Menar inget illa men det är nog sämsta filmen jag sätt på 3 år Citera
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Citera
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Citera
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Ja, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset". Citera
MixedStuff Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Ja, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset". Inte så svårt att skriva ett dåligt manus...ont:Var i luleå var det inspelat Citera
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Ja, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset". Inte så svårt att skriva ett dåligt manus...ont:Var i luleå var det inspelat Lerbäcken Citera
Ranjo Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD Citera
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2009 2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XDjo, verkligen........INTE! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.