Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=_yPhJ15xYLg min kompis brorsa är lilla polisen Redigerat 20 Februari 2009 av 360boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 f*n vad tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 f*n vad tråkig.okej, du får tycka det, men dom som har gjort den är bara 5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Detta kallar jag tråkigt... Menar inget illa men det är nog sämsta filmen jag sätt på 3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Tråkig.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Ja, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Ja, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset". Inte så svårt att skriva ett dåligt manus...ont:Var i luleå var det inspelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen .. Ja, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset". Inte så svårt att skriva ett dåligt manus...ont:Var i luleå var det inspelat Lerbäcken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XDjo, verkligen........INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.