Tanne_man Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Hur planterar man på väggar? jag har försökt jätte mycket men ja kommer inte på hur man ska göra hjälp mig :(
Thunder Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Undrar det med men hur långt har du kommit?
Tanne_man Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Skrivet 6 April 2004 Ja e i tredje templet men just nu e ja inne i ett hus där det finns en mänisska som har blivit förvandlad till en spindel
Thunder Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Okej det huset tyvär har ej kommit så långt
Skull-Kid Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Jag kan förklara läs följande:Där ni tror att ni ska plantera på väggarna ska ni istället släppa ut kryp.Fånga kryp i en burk (helst i flera burkar) så går ni till väggen där ni tror att ni ska plantera nåt men släpp ut krypen där istället. OBS: Om ni inte förstod det jag förklarade adda mig på msn [email protected]
KazeN Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 han menar att sand grejjerna (soft soils) på väggarna ska ni släppa ut en insekt framför (finns i dom flesta hålor som man kan hoppa ner i) så hoppar spindeln ut.
Arwen Undomiel Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 Vad e Log Book Var har du hittat en Log Book? Kommer inte ihåg var den är eller vad den är till för. Log book betyder ju annars loggbok, alltså en bok som är dagbok åt en sjökapten.
Rekommendera inlägg