Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._. och jag menar om det är en förkortning, jag vet att det finns saker som "kallas" för det, msn jag menar, är det en förkortning typ som lmao lol osv.? Redigerat 20 Februari 2009 av aJwant2bme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._.Nej det gör det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._.Nej det gör det inte. Ofmg ._. Säker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._. Nej det gör det inte. Ofmg ._. Säker? Näeh. Men ASG betyder typ asgarv. ofmg är ingen förkortning :-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._. Nej det gör det inte. Ofmg ._. Säker? Näeh. Men ASG betyder typ asgarv. ofmg är ingen förkortning :-p Alla skriver fel någon gång, även jag. Jag vet vad asg betyder :P <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._. Nej det gör det inte. Ofmg ._. Säker? Näeh. Men ASG betyder typ asgarv. ofmg är ingen förkortning :-p Alla skriver fel någon gång, även jag. Jag vet vad asg betyder :P <_< Okej :-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 OMFG är väll för ''oh my f'cking god''? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 OMFG är väll för ''oh my f'cking god''? Ja :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) OMFG är väll för ''oh my f'cking god''? Ja :P Men hon skrev "Oh F*uck My God" = OFMG Redigerat 20 Februari 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 "asd" är mest ett spamord. Man har ju oftast sin vänstra hand på tangenterna "A", "S" och "D" och högra handen håller man musen med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 asd är 3 av de tangenterna du standardmässigt använder för att spela spel med. Den fjärde är w, tillsammans skapar de WASD-tangenterna som de flesta gamers känner till. Annars brukar man spamma asd, asdsadas, dsadasdasd, dddddddd osv när man bara vill spamma. Finns ingen förkortning för dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 "asd" är mest ett spamord. Man har ju oftast sin vänstra hand på tangenterna "A", "S" och "D" och högra handen håller man musen med. Om man spelar mycket spel så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg