Hoppa till innehåll

Betyder Det Ngt? >.<

Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

Gäst aJwant2bme

asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._.

och jag menar om det är en förkortning, jag vet att det finns saker som "kallas" för det, msn jag menar, är det en förkortning typ som lmao lol osv.?

Redigerat av aJwant2bme
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

asd / sda / sdasd eller ngt, är det förkortning för ngt? Jag suger på förkortningar och så, men, har väl sett / hört de flesta antar jag ._. Men inget sånt och jag måste få veta om det står för något ._.

Nej det gör det inte.

Ofmg ._.

Säker?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det gör det inte.

Ofmg ._.

Säker?

Näeh. Men ASG betyder typ asgarv.

ofmg är ingen förkortning :-p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Nej det gör det inte.

Ofmg ._.

Säker?

Alla skriver fel någon gång, även jag.

Jag vet vad asg betyder :P <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det gör det inte.

Ofmg ._.

Säker?

Alla skriver fel någon gång, även jag.

Jag vet vad asg betyder :P <_<

Okej :-p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asd är 3 av de tangenterna du standardmässigt använder för att spela spel med.

Den fjärde är w, tillsammans skapar de WASD-tangenterna som de flesta gamers känner till.

Annars brukar man spamma asd, asdsadas, dsadasdasd, dddddddd osv när man bara vill spamma. Finns ingen förkortning för dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...