Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 "asd" är mest ett spamord. Man har ju oftast sin vänstra hand på tangenterna "A", "S" och "D" och högra handen håller man musen med.ahapp ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför skapar du ''nödiga'' trådar hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför skapar du ''nödiga'' trådar hela tiden.. Vad menar du med "nödiga" ? Det här var en viktig sak, för mig >: Faktiskt. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför skapar du ''nödiga'' trådar hela tiden.. Hon har ju rätt att få veta? Sökte på internetslang.se och fick fram WASD WASD är knapparna på tangentbordet man använder för att förflytta sig i dom flesta dator spelen. Använt i en mening: Styr din gubbe med WASD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför skapar du ''nödiga'' trådar hela tiden.. Hon har ju rätt att få veta? Sökte på internetslang.se och fick fram WASD WASD är knapparna på tangentbordet man använder för att förflytta sig i dom flesta dator spelen. Använt i en mening: Styr din gubbe med WASD. Mkej, thx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Några förkortningar: asg: asgarva vgd: vad gör du ngt: något brb: be right back = strax tillbaka m.m: med mera tbx: tillbaks ang: angående asap: as soon as possible = så fort som möjligt bla: bland annat dvs: det vill säga lol: laughing out loud = '' skratta '' pga: på grund av Lätt på rätt sätt / doglovers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Några förkortningar: asg: asgarva vgd: vad gör du ngt: något brb: be right back = strax tillbaka m.m: med mera tbx: tillbaks ang: angående asap: as soon as possible = så fort som möjligt bla: bland annat dvs: det vill säga lol: laughing out loud = '' skratta '' pga: på grund av Lätt på rätt sätt / doglovers Jag kan det där redan, det var inte ens det jag frågade om :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför skapar du ''nödiga'' trådar hela tiden.. Hon har ju rätt att få veta? Sökte på internetslang.se och fick fram WASD WASD är knapparna på tangentbordet man använder för att förflytta sig i dom flesta dator spelen. Använt i en mening: Styr din gubbe med WASD. http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1495099 Förövrigt låser jag tråden då svar redan givits och för att förhindra fler onödiga inlägg. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg