Xcango Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Tjena!!! Jag undrar om man spelar på en PRIVAT SERVER kan man spela på sin vanliga Server då me typ växla?? TeX.. Att jag kör på Alonsus och sen kan byta till Typ EN FEJK SERVER MED namnet UiXiaal typ en privar server och sen byta till min vanliga?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Nej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Nej :)Varför gör de inte de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 För då skulle du kunna fixa 250k gold och full t7 etc på en privat server och sedan ha det på retail o.O Sounds fair, eh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin laesker Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 väx upp va f*n som alla andra och lira habbo i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 väx upp va f*n som alla andra och lira habbo i ställetAjuste, det är ju skitbra :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin laesker Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 eldapa ska vi bli bästisar jag är darin zanyar kusin är okså bög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Tråd redan utspårad och besvarad, spela på en riktigt server och skaffa gear på rätt sätt. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg