Erram Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Är det någon som spelar bots? jag spelar ovh är i level 92 och heter Erram (såklart :D ). vad heter ni och vilken level är ni i? och är ni patch, surge eller ram. om ni inte vet vad bots är gå in på www.bots.com och bli medlem och sen ladda ner det! :P Redigerat 20 Februari 2009 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 spelade de för ca 2-3 år sen, kommer ihåg att jag hade en typ 35 ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 http://bots.acclaim.com/ är länken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 http://bots.acclaim.com/ är länken :P tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 om du vill kan jag träna dig :P skicka ett PM till mig i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 öööh........ är spelet kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 jo annars skulle jag inte gjort en tråd om den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Tycker inte det verkar vara så bra. för såg på videos och det ser ut som typ teknat eller vad man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 det är kul du har ju inte ens testat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 mjaa........ man måste ju testa först innan man säger nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.