↗ till inlägget↗ till inläggetDet är ju nästan inga här som inte är oskulder :o :P
Som sagt, bli av med den den kommer döda dig :cry:
onT: c'mon ppl !
Varför skulle den döda oss?
För att den är ond ? ._.
Nej, jag är bara ovanligt (HÖHÖ) flum :P
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är ju nästan inga här som inte är oskulder :o :P
Som sagt, bli av med den den kommer döda dig :cry:
onT: c'mon ppl !
Varför skulle den döda oss?
För att den är ond ? ._.
Nej, jag är bara ovanligt (HÖHÖ) flum :P
Var väl runt 1 år sedan. Med min tjej såklart.
14 bast, vet inte om man kan kalla det one night stand med tanke på att vi hade hållt på rätt så länge att strula och mysa, blev aldrig ett förhållande bara, kanske skrivit det några gånger tidigare- men jag tror inte på förhållanden :)
Och det du säger att den kommer "döda" en om man har kvar den är sjukt mycket skitsnack, min kusin som är 20 år förlorade den när han var 15 år på ett one night stand med en sk. "player" hon hade sex med alla i princip. Nu när han är 20 önskar han att han inte hade varit så ivrig och väntat tills han fick en flickvän när han var 16år som han fortfarande är ihop med.
Man är bara oskuld en gång. Förlora den med någon som du tycker är pålitlig och schysst som inte har ett hor-rykte. Sen får du kn*lla vem du vill.
Ja men sen är det ju så att om man säger de flesta i klassen är av med oskulden och du är bland dom sista oskulderna kvar i klassen känner man inte en otrolig press på sig då? Om du t.ex går i nian börjar dra sig mot gymnasiet, inte lätt att bli av med den då väl? Är det verkligen bra att vänta föör länge eller ska man "bli av med den" och stärka sitt självförtroende? Bara göra det.. Det jobbiga är ju hur nervös man är, att det ska gå fel.. Så, är det bättre att göra det innan man fattar vad som händer eller vänta länge?
Förlåt för "mitt ämne i ditt ämne" men det var en fråga bara..
Det var ju bara ett skämt, det där att den kommer döda dig <_<
Men en sak är ju liksom... aja.
Jag känner en kille som är 21 år nu, och han är fortfarande oskuld ._. Det kanske inte är så många i hans fall, men han är oskuld och översexuell. Han har suttit i förhör och en massa skit för att han runkat på allmän plats, för att han... juckat mot... saker man inte ska jucka mot <_<
Men sen är ju den killen bara allmänt sjuk :P Men han är sjysst ändå xD
↗ till inläggetDet var ju bara ett skämt, det där att den kommer döda dig <_<
Jag känner en kille som är 21 år nu, och han är fortfarande oskuld ._. Det kanske inte är så många i hans fall, men han är oskuld och översexuell. Han har suttit i förhör och en massa skit för att han runkat på allmän plats, för att han... juckat mot... saker man inte ska jucka mot <_<
Men egentligen, vad spelar det för roll om man är oskuld eller inte? Har man ett annat värde när man är oskuld eller?
LOL
↗ till inlägget↗ till inläggetDet var ju bara ett skämt, det där att den kommer döda dig <_<
Men egentligen, vad spelar det för roll om man är oskuld eller inte? Har man ett annat värde när man är oskuld eller?
LOL
Neeejje ! :( Det sa jag aldrig. Jag menar bara... att min kompis är helt sjuk :(
Nästan alla mina kompisar är oskulder, vf skulle jag tycka så för då egentligen :'(
Edit: på ett sätt kan man faktiskt ha ett annat värde än de som inte är oskulder. Det är alltid något speciellt med att ta en persons oskuld, därför kan oskulder vara av större värde, om man ser det på det sättet. Men jag sätter inte värde på personer, det är fel, enligt mig ._.
och nu blev det en massa off topic och då kommer säkert den här tråden låsas ._. F*N ._. typiskt.
Ingen mer som 'vågar' berätta?
Har inte tappat den.. :(
↗ till inläggetHar inte tappat den.. :(
Varför ledsen?
Jag är 16 och har kvar den.
Iwant2beme. Du verkar ta sex väldigt seriöst för att vara 15, men kör hårt.
↗ till inläggetVadå så om du menar om han hade tappat den när han var 14 så skulle han inte bete sig så? Han har troligen en sjukdom och det har inget med att han är oskuld, eller kanske att ingen vill ha sex med någon som är pervers runk gubbe.Det var ju bara ett skämt, det där att den kommer döda dig <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetVadå så om du menar om han hade tappat den när han var 14 så skulle han inte bete sig så? Han har troligen en sjukdom och det har inget med att han är oskuld, eller kanske att ingen vill ha sex med någon som är pervers runk gubbe.Det var ju bara ett skämt, det där att den kommer döda dig <_<
Det jag menar är att han är översexuell. Han är verkligen kåt 24/7. Han har ingen sjukdom, han är bara kåt. Jag tycker faktiskt synd om honom, han kan tända på t om en lyktstolpe, eftersom han förmodligen tänker på strippstångar eller nåt. Det är synd om honom, men han har ingen sjukdom. Och om han fått ett ligg, kanske han skulle kunnat få mer, och då skulle väl det mesta av problemet vara löst. Det är lättare att (ursäkta språkvalet <.< ) skaffa sig ett ligg om man vet hur man ska göra, men han vet ju inte.
Nu vill jag inte snacka mer om min kompis :( Känns fel att ni får andra att tro, och att ni tror att han har en sjukdom.
förmkt Off topic, jag vet. ._.
Ingen annan som vill berätta ^^'''''?
det e inte normalt att tända på lyckstolpar om han nu gör det :huh: och om du tkr så synd om han så kan du väll runka av honom da så slipper han jucka på diverse föremål xD
↗ till inläggetdet e inte normalt att tända på lyckstolpar om han nu gör det :huh: och om du tkr så synd om han så kan du väll runka av honom da så slipper han jucka på diverse föremål xD
Du är snuskig :( T^T
SLUTA GÅ OFF TOPIC NU T^T tråden kommer ju bli låst annars ;_;
↗ till inlägget↗ till inläggetdet e inte normalt att tända på lyckstolpar om han nu gör det :huh: och om du tkr så synd om han så kan du väll runka av honom da så slipper han jucka på diverse föremål xD
MEN VAD I HELV....Du svarar på varannat inlägg i tråden, också säger du att en avrunkning är snuskig! Herregud, sanna mina ord. Hallelujah.
onT: Nope, inte förlorat den. Ingen pågång heller, hehe.
↗ till inlägget↗ till inläggetdet e inte normalt att tända på lyckstolpar om han nu gör det :huh: och om du tkr så synd om han så kan du väll runka av honom da så slipper han jucka på diverse föremål xD
MEN VAD I HELV....Du svarar på varannat inlägg i tråden, också säger du att en avrunkning är snuskig! Herregud, sanna mina ord. Hallelujah.
Nej, jag säger inte att en avrunkning är snuskig xD Det är bara det att min kompis är... som han är <_<
Jag runkar gärna av någon, (Misstolka inte det där ._. <_<) men, inte honom ._.
På min 14 års dag, lol.
One Night Stand, som sedan upprepades jävligt många gånger, och än gör.
↗ till inläggetPå min 14 års dag, lol.
One Night Stand, som sedan upprepades jävligt många gånger, och än gör.
och än gör ?
Hur gammal är du nu då ?
om det är med samma person menar jag xD
Nej, jag säger inte att en avrunkning är snuskig xD Det är bara det att min kompis är... som han är <_<
Jag runkar gärna av någon, (Misstolka inte det där ._. <_<) men, inte honom ._.
RAAAAWWR ;|
Räknas avsugning som att bli av med oskulden, eller är jag helt ute och cyklar?
Haha ;) Erkänn, du gillar't ;) Haha x'D
Cyklar är roliga, det tycker tydligen du med ;') Nej, men det räknas inte, det är endast.. hmmm vad f*n heter det nu då ._. ... vaginalt? XD tror jag, vet inte hur mycket man räknar med analt XD ._.
oskuld- man har aldrig haft en k*k i sig
svendom- man har aldrig kn*llat
så egentligen så är jag oskuld eftersom jag har aldrig blivit penetrerad av någons åderpåle, men ja har ändå kn*llat en tjej så ja säger att jag inte är oskuld eftersom de flesta vet antagligen inte vad svendom är. (den här diskussionen har tagits upp ett x antal gånger i vuxensnack forumet) :P