eeewwhh Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Hej jag har ett problem när jag ska göra min presentation. När jag har skrivit det jag vill ha med så ser det ut så här: http://img207.imageshack.us/img207/8471/press1rm7.png Och resultatet blir: http://img21.imageshack.us/img21/8343/press2bh9.jpg Vill inte ha några <div align="center"><br><br><br><br></div> med.. Jag har testat gått tillbaka och radera dom och sen sparat men det kommer bara nya då. Nån som vet vad felet är eller har haft samma fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> prova att ta den istället det brukar alltid funka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Funkade inte.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Du har ju skrivit ruta='black']. Ta bort ' '. Det ska endast stå "Black". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Kommer ändå en massa <br> och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Kommer ändå en massa <br> och sånt.Okej. Jag kom och tänka på en sak.. Jag tror inte att det går att använda center på en ruta. Gör bara en ruta, inte center eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Hej jag har ett problem när jag ska göra min presentation. När jag har skrivit det jag vill ha med så ser det ut så här: BILD Och resultatet blir: BILD Vill inte ha några <br><br><br><br> med.. Jag har testat gått tillbaka och radera dom och sen sparat men det kommer bara nya då. Nån som vet vad felet är eller har haft samma fel?Testat exakt det som står i din screenshot på en testanvändare:http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=83973 Inga eller liknande. Kollade även din presentation i databasen som den är nu och det verkar som du själv skrivit in i presentationen eller rent av att du kanske har någon plugin i webbläsaren som lägger till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Hej jag har ett problem när jag ska göra min presentation. När jag har skrivit det jag vill ha med så ser det ut så här: BILD Och resultatet blir: BILD Vill inte ha några <div align="center"><br><br><br><br></div> med.. Jag har testat gått tillbaka och radera dom och sen sparat men det kommer bara nya då. Nån som vet vad felet är eller har haft samma fel? Testat exakt det som står i din screenshot på en testanvändare:http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=83973 Inga <br> eller liknande. Kollade även din presentation i databasen som den är nu och det verkar som du själv skrivit in <br> i presentationen eller rent av att du kanske har någon plugin i webbläsaren som lägger till det? Ja jag har då inte skrivit in det. Kan testa ändra i IE, men jag har aldrig haft felet förut då jag använt FF. Edit: Det läggs ändå till <BR>.. Edit2: det blir <br> när jag gör mellan rum utan att ha nån text där.. Edit3: Nu fick jag till det men va jävligt krångligt det skulle vara.. Redigerat 21 Februari 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Krångligt på vilket sätt då? När jag testade och skriva in exakt det som du hade på din screenshot på ovanstående testanvändare så fungerade det direkt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.