bazti Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Finns ju iofs många andra bra online spel :P. Som Guild wars eller kanske Lord of the rings? TG inget RF online nu ;) köpte war nu sen kanske jag testar lotro om nån månad. Vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 nah har tröttnat lite. CCR ändrade så mycket från CMs version(well..den blev uppdaterad med fler saker men allt blev inte bättre imo) så..sen är RFs starka sida dens underbara pvp och han ville ha ett pve spel vilket RF inte är precis. Anyway...det är inget fel på WAR (om man jämför med ringen och gw) så du kommer nog bli nöjd :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 till gamerB : jag har bara beställt spelet så jag kör inte på nån server än, kommer imorgon eller i övermorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.