Ashketchum Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Hej, jag undrar om det är någon som har en arceus och skulle vilja byta den mot något, har nästan alla pokemon. D/P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jedarc Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 har en arceus, byter den mot en mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Flyttar till Pokemon-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Hej, jag undrar om det är någon som har en arceus och skulle vilja byta den mot något, har nästan alla pokemon. D/P jag har alla pokemon så ja du kan få en men vad är din friend code???? Hej, jag undrar om det är någon som har en arceus och skulle vilja byta den mot något, har nästan alla pokemon. D/Pjag har alla pokemon så ja du kan få en men vad är din friend code???? jag har redan skickat ett mail till dig, du bestämmer vilken arceus du ska ha PS: du får vilken pokemon i vilken level som du vill av mig:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teenz Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag byter min arceus mot vad som helst kan byta den mot en staraptor ifall du vill XD FC:0087 9764 9696 Namn:Teenz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag byter min arceus mot vad som helst kan byta den mot en staraptor ifall du vill XD FC:0087 9764 9696 Namn:Teenz Det är inte så många som vill ha Pokémon som har fångats med hjälp av fusk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr95 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 I de flesta forum är det emot reglerna att byta hackade pokemon. Hade han viljat hacka skulle har ha gjort det själv. Det är inte emot reglerna här, men du kan i alla fall informera spelaren om att den är hackad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmeraldBest Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 checka in mina fusk jag skickade in till pokemon emerald :D Jag behöver hjälp, jag undrar hur man får ett Beldum ägg. Vem ska jag breeda med? :( :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 checka in mina fusk jag skickade in till pokemon emerald :D Jag behöver hjälp, jag undrar hur man får ett Beldum ägg. Vem ska jag breeda med? :( :thanks: Breeda med Ditto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Beldum är väl könslös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Beldum är väl könslös?Ja, så då kan den bara breeda med Ditto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hockey4ever Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 nån som vill trada min fc är 4597 7681 1626 :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg