thedrifter Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Hej jag spelar need for speed underground 2 på min data och har kommit en bit. Jag har låst upp massa bilar och följande städer: Beacon hill City center Airport Jackson Heights Jag har kvar Coal Harbor (där bossen finns) men jag har gjort alla "uppdrag/race" i dem upplåsta men jag lyckas inte låsa upp Coal harbor. Har letat i sms boxen men hittar inget. Finns inget kvar å göra enligt gps:en. Hur kommer man till bossen? Tacksam för svar Citera
fredu Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Har du vunnit alla URL? Gjort en typ 7 Stjärnig bil kommer inte ihåg vad det var.. Och fotat den # stjärniga bilen? Citera
gun_man Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Varför postar alla hjälp trådar i dator-sektionen? Finns en spel-sektion för sådant där. Citera
thedrifter Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2009 jag har vunnit alla url men 7 stjärnig bild vet jag inte, hur får man en sådan? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.