knark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Tjeu, när jag ska gå in på en server kommer denna ruta upp, vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Testa att radera allt om setinfo i din config.cfg, Till Exempel. setinfo "lang" "de" setinfo "" "1" setinfo "_vgui_menus" "1" setinfo "_ah" "1 Om du inte vet vad det är så ska du gå in på, C:\Program\Steam\steamapps\loginnamn\counter-strike\cstrike sen ligger den där. Redigerat 21 Februari 2009 av Craix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Hur får jag upp config.cfg då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Hur får jag upp config.cfg då?Du högerklickar och sen välj öppna med, sen tar du välj program, då tar du anteckningar/notepad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg