kallerang Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 :angry: Min data pajade mitt spel habbo vad ska jag göra för att det ska funka igen? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Om din dator förstörde habbo så tycker jag att du ska flytta utomlands och skaffa en ny identitet innan du blir stämd på ett par miljoner kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Angry kids inc! Nej men... hur menar du förstörde? är inte habbo ett webbspel btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Angry kids inc! Nej men... hur menar du förstörde? är inte habbo ett webbspel btw? Jo, online community för alla under 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 han blev kanske bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 han blev kanske bannad? Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Du kanske råkade avinstallera Adobe Shockwave xD ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Han kanske hade en retroserver som har slutat att fungera... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Om din dator förstörde habbo så tycker jag att du ska flytta utomlands och skaffa en ny identitet innan du blir stämd på ett par miljoner kronor. Haha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.