Hoppa till innehåll

Behöver En Bra Ursäkt För Spela Gta Iv


Str4ndB3rg

Rekommendera inlägg

Jag har vela spela GTA IV en kång period..

Min bror skulle på en fest på lvällen typ till natten så att jag tänkte att jag smyger ner till hans rum och snor hands GTA IV..

Det gick bra fast jag var för orolig att han skulle komma -.-

Förr har jag frågat om jag får testa eller kolla på då säger han bara nej , nej inte nu...(hands är 17 år)

 

Vad ska jag säga för få spela det??

Tex: Henrik får jag testa ditt GTA IV lite?? <Det räcker inte då säger bara bara nej...

 

Snälla ett snabbt svar!.!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst aJwant2bme

Aah.. men har du datorn på ditt rum ? För isåfall kan du ju bara fråga varför han inte låter dig spela det, och då kan du ju isåfall säga att du stänger/låser dörren.

Jag brukar aldrig ha såna problem, min bror är för snäll xD

Men annars kan du ju säga att du spelar det på hans dator? Och att han är med eller nåt.?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Lika bra att au accepterar det..

nä, men säg inte så, vill man spela ett roligt spel och inte får det så kan man ju inte acceptera det. Om din mamma säger att du inte får äta mer kakor, men du verkligen vill det, accepterar du det då :o?

 

Back to topic: men tror du att du får ta upp det på rummet? För isåfall är det ju nästan löst :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah jag glömde säga.. Om ni täbker säga glöm det du är ju bara 12 eller nåt liknanade så skriv inte..

Asså vi bråkar typ alldrig han är väldigt sjyst jag har varit och bowlat det senaste med han och mamma så har nog ganska mycke respect för han hehehe

Men köp GTA IV själv, du har väl lite pengar i spargrisen ? :-p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...