Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag har vela spela GTA IV en kång period.. Min bror skulle på en fest på lvällen typ till natten så att jag tänkte att jag smyger ner till hans rum och snor hands GTA IV.. Det gick bra fast jag var för orolig att han skulle komma -.- Förr har jag frågat om jag får testa eller kolla på då säger han bara nej , nej inte nu...(hands är 17 år) Vad ska jag säga för få spela det?? Tex: Henrik får jag testa ditt GTA IV lite?? <Det räcker inte då säger bara bara nej... Snälla ett snabbt svar!.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Varför låter han dig inte spela ? Är det för att reta dig, eller för att du egentligen inte får spela det enligt kraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Han tänker på mitt eget bästa även har jag varvat GTA VC Och GTA SA..Jag tror bara att det är så om mamma ser mig spela så vill han inte att han ska få skäll för låtir mig spela ''hemsk spel''.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Aah.. men har du datorn på ditt rum ? För isåfall kan du ju bara fråga varför han inte låter dig spela det, och då kan du ju isåfall säga att du stänger/låser dörren. Jag brukar aldrig ha såna problem, min bror är för snäll xD Men annars kan du ju säga att du spelar det på hans dator? Och att han är med eller nåt.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Konsoll eller Dator? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Aah, jag tänkte inte på att det kanske var till ngn konsoll ._. jag antog att det var till dator, eftersom han tog det från hans brorsas rum och så ._. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 XBox har vi det till men väldigt bra svar där :D mer tack :) Ja min bror är väldigt snäll med jag kan koppla upp XBoxet på mit rum och låsa ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Lika bra att du accepterar det.. Annars kan du ju ge honom en tjänst, en annan gång. [EDIT] Hoppas du fattar, min grammatik är lite ur läget såhär på morgonen. Redigerat 22 Februari 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Lika bra att au accepterar det.. nä, men säg inte så, vill man spela ett roligt spel och inte får det så kan man ju inte acceptera det. Om din mamma säger att du inte får äta mer kakor, men du verkligen vill det, accepterar du det då :o? Back to topic: men tror du att du får ta upp det på rummet? För isåfall är det ju nästan löst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 ah jag glömde säga.. Om ni täbker säga glöm det du är ju bara 12 eller nåt liknanade så skriv inte.. Asså vi bråkar typ alldrig han är väldigt sjyst jag har varit och bowlat det senaste med han och mamma så har nog ganska mycke respect för han hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 ah jag glömde säga.. Om ni täbker säga glöm det du är ju bara 12 eller nåt liknanade så skriv inte.. Asså vi bråkar typ alldrig han är väldigt sjyst jag har varit och bowlat det senaste med han och mamma så har nog ganska mycke respect för han hehehe Men köp GTA IV själv, du har väl lite pengar i spargrisen ? :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Aldrig kommer aldrig funka..1. mamma kommer fråga vilket spel det är 2. då andvänder jag alla pengar jag har mamma vill att jag sparar dom så då kommer hon betala å då kollar hon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.