Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Spela när din mamma inte är hemma? Jobbar hon mycket, och kanske på kvällarna... spela då! Eller så kan ni ta ert xbox och gå in på typ din brors rum och säga att ni ska lira tillsammans :P Och då behöver din mamma ingen veta ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Min mamma jobber på natten så hon startar 21.00 Men asså min bror spelar aldrig IV. Men jag tror inte han vill ha mig sittande hela tiden på hans rum för han spelar wow i vent me massa folk :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Aha xD Men kan du inte ta någon typ... helg och sitta och spela hela natten? Typ som... ett lan med dig själv ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jo jag brukar sova över med en kompis då är vi typ uppe till 4 på nattens så jag kan be han ta med hans kontroll :P Fast jag måste få tillgång till Iv först :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Men får du inte låna det över en natt för din bror då :o ? Om han inte använder det så är det ingen anledning till att låta det ligga och skräpa <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 ja det skulle ju funka, Men asså jag villl spela idag xD Du får 50 Mynt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jaha :blink: Annars kan du ju alltid muta honom ;O "Jag tar disken du skulle ta idag om jag får låna IV för några dagar" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Nja mamma diskar alltid vi är lite bortskämda med sånt där ;P Skulle jag kanske säga så här:Henke kan jag få låna dit GTA IV lite asså jag kan gömma det när morsan kommer ell ta upp mapen. Asså jag har varvar GTA SA jag vet liksom.. Och jag har testat det hos min kompis (Vilket jag inte har) Redigerat 22 Februari 2009 av IceColdBaby0o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Låter smart :P Har ni inget som ni behöver göra? Typ.. gå ut med hund eller liknande? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Hmm ne xD Han är ju 19* så han sitter mest å spelar wow ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jaha :P Men han borde låna ut det till dig då, han borde tänka på hur det var när han var lika gammal som du ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 mm jag ska nog fråga senare vid 1 tiden han sober nog nu.. Jag är rädd för han ska säga nej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.