Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Meh :o Slå honom från mig om han säger nej >=D Nej, men han borde ju faktiskt låta dig spela det, det vore taskigt att inte låta dig spela det. Annars kan du ju alltid göra så att om han är iväg och lanar någon gång, ås tar du bara spelet och kopierar det, om det går dvs :P om ert xbox tar sånt :P Edit : Jag vet att det inte hjälper speciellt mycket nu, när du vill spela, men det är bara ett förslag :P Redigerat 22 Februari 2009 av aJwant2bme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Nah vårat XBox gör inte det men om han säger nej så får jag nog göra det eller tjöta s mycke.. Fast nu behöver jag den bästa suåer repliken xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 låt mig tänka ett tag så kommer jag på ngt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Mmm gör du det. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Har du något som han vill ha? Alltså, om vi säger typ att du har ett psp, och han skulle älska att spela psp. Förstår du vad jag menar? Ge något i utbyte :P Säg att du kan betala att hyra film eller nåt :P Jag är för trött för att komma på något riktigt bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Nah han är nog mest dragen till wow men asså jag ska nog bara fråga och säga jag kan köpa XBox live bla bla bla. Fast han kunde ju alltid få mitt wow acc å sälja om han ville ^^ Men jag tönkte ge det till han gratis innan ;) Ska kolla om han har vaknat :P Jag återkommer la till denna tråden om han säger nej :o Redigerat 22 Februari 2009 av IceColdBaby0o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Lycka till (Y) Om han säger nej, så kanske jag har kommit på något bra tills senare :P Redigerat 22 Februari 2009 av aJwant2bme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Buhuhu **gråt** Han sa nej! Jag fråga om jag kunde få testa det.. så sa han ''Du är lite för liten för de..'' Fast med en snäll röst va ska jag säga :o !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag vet inte >.< Ladda ner det till datorn istället ? Syskon är jobbiga ibland. ._. Men jag tror det blir värre ju mer du tjatar ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Amen herregud, väx lite stake, installera spelet och fixa crack till det och lämna tillbaka spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Like bra å börja tjata... Min dator är bra skräp.. Redigerat 22 Februari 2009 av IceColdBaby0o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Amen herregud, väx lite stake, installera spelet och fixa crack till det och lämna tillbaka spelet. Men han är 12 år och hans bror är 19 ._. Tänk lite själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.