Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Asså Sh*t pommefritt han är typ aldrig borta jämt hemma... å... Ieriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Han kanske inte vill låna ut sitt gta till dig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Amen herregud, väx lite stake, installera spelet och fixa crack till det och lämna tillbaka spelet. Men han är 12 år och hans bror är 19 ._. Tänk lite själv :P Vad spelar det för roll? Han behöver aldrig veta, får han reda på det så får han säga att han tar konsekvenserna att han blir en seriemördare när han växer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vad spelar det för roll? Han behöver aldrig veta, får han reda på det så får han säga att han tar konsekvenserna att han blir en seriemördare när han växer upp. Vem har sagt att han kommer döda honom? :o OnT: Men be honom gå och köpa godis eller nåt. Säg att ni kan lana wow hela natten och att du behöver energidryck, och medans han är borta så snor du spelet :evil: Vad jag är ond :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Men hur viktigt är det? Det är ett spel, inget livsviktigt! Vänta nåt år så kanske han låter dig spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vad spelar det för roll? Han behöver aldrig veta, får han reda på det så får han säga att han tar konsekvenserna att han blir en seriemördare när han växer upp. Vem har sagt att han kommer döda honom? :o OnT: Men be honom gå och köpa godis eller nåt. Säg att ni kan lana wow hela natten och att du behöver energidryck, och medans han är borta så snor du spelet :evil: Vad jag är ond :ph34r: Jag skrev inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vad spelar det för roll? Han behöver aldrig veta, får han reda på det så får han säga att han tar konsekvenserna att han blir en seriemördare när han växer upp. Vem har sagt att han kommer döda honom? :o OnT: Men be honom gå och köpa godis eller nåt. Säg att ni kan lana wow hela natten och att du behöver energidryck, och medans han är borta så snor du spelet :evil: Vad jag är ond :ph34r: Jag skrev inte det. Men.. AHA jag misstolkade vad du skrev. ups i lol'd at my slef ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Amen herregud, väx lite stake, installera spelet och fixa crack till det och lämna tillbaka spelet. cracka det till xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 hmm bra idea :) Jag snor Spelet nästa helg ok tar upp XBoxet till mitt rum så säger jag ja men vi ska spela fable 2. Fast jag kan inte vänta till nästa vecka ... <_< jag sa innan med:Komigen vf inte? Jag har ju spelat GTA VC och Sa ju.. Han:Ja men detta är mer farligare än dom.. Asså jag får dâmp.. Har man spelat det så kan man inte sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 hmm bra idea :) Jag snor Spelet nästa helg ok tar upp XBoxet till mitt rum så säger jag ja men vi ska spela fable 2. Fast jag kan inte vänta till nästa vecka ... <_< jag sa innan med:Komigen vf inte? Jag har ju spelat GTA VC och Sa ju.. Han:Ja men detta är mer farligare än dom.. Asså jag får dâmp.. Har man spelat det så kan man inte sluta... Spelberoende kallas det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Amen herregud, väx lite stake, installera spelet och fixa crack till det och lämna tillbaka spelet. cracka det till xbox? Trodde det var till datorn. :P Aja, sno det någon gång och spela. Flippar han ut så skit i att bry dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 mm.. Kommer han så skiter jag i det.... Fast han kommer la gömma det om han ser mig. men skit i får leta hans rum ut och in :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.