Poesi Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ni kanske blir irriterade på att jag bara gör pokémon-trådar hela tiden, men det är det enda jag spelar just nu. Till saken: Jag trodde att man skulle få en Jirachi av professor birch om man ownade 151 pokemon. Men det gick inte! :o Hur gör man isåfall? Snälla svara fort för jag vill inte spela tills jag vet hur man gör jag vill ju inte sumpa nåt genom att t ex fånga för många. Yoshihi :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Man kan bara få jirachi via Events i USA eller från ett spel tror jag Annars är det bara ljugerier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 så det händer inget alls när man har 151 pokemon??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 :cry: :cry: :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jirachi går att få om man har Pokémon Channel, en GBA-GCN-linkkabel, en GBA, Ruby/Sapphire och GameCube/Wii. OBS, det måste vara europeiskt eller australiensiskt Pokémon Channel och Ruby/Sapphire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 vad är pokemon channel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ett GameCube-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 jaha men om den inte finns i pokedexen så behöver jag inte bry mig om den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 på mitt ruby står det Made in Japan. Betyder det att det är den japanska versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Nästan alla spel tillverkas i japan... -.-' Om det står EUR så är den europeisk, står det US så är det amerikanskt. JAP kan det omöjligt vara för då hade det stått på japanske ingame. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 aha, men isåfall har jag japanska versionen på guld och silver, men de spelar jag aldrig på eftersom jag inte är så värst duktig på japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg