kalham Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Hur fungerar mafia trainern? när jag spelar och trycker på F12 så får jag upp menyn med dom olika fusken och om jag t.ex trycker på F2 så ska det inte finnas några poliser men det gör det. vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 dom finns men dom kan itte ta dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ah. ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 funkar det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 nja. när jag startar spel h*lvetet så fungerar det inte. kommer bara tillbaka till skrivbordet efter spelet laddat och ska börja spelas. funkar dock utan problem igne när jag stänger av trainern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Testa och starta spelet först sen trainern ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 alltså starta spelet, lägga ner det i menyn under seplets gång och starta trainern ? :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Japp, för det fungerade inte att starta trainern först och sen spelet om jag förstod det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Om den inte funkar kan du ju testa nån annan... på www.megagames.com kan du ladda ner en trainer till mafia finns d 6 olika stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag har ett problem... jag har laddat hem Mafia Trainern och så har jag zippat den... efter det är klart så kommer det en mapp som heter Mafia+19Trainer[1] där kan jag trycka på en fil som heter fdx-maft och då kommer det upp en till ruta där det står Systeminformation... behöver jag göra någonting där...?? Sedan när jag har startat spelet... vad kan jag göra då??... snälla hjälp mig... vore tackasam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 äh, det funkar inte, började spela spelt. la sedan ner den i menyn, startade trainern. tryckte igång spelet. tryckte på F12, spelet avslutades. nu ger jag upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.