knark Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Tjeena ! Här kan ni posta maps som ni har gjort till tex, CS, CSS , TF2, DOD Etc :D Redigerat 28 Februari 2009 av Frusciante Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Har bara gjort en och det är den här: http://data.fuskbugg.se/skalman01/fy_zombieattack.rar (min absolut första också) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Varför ska vi posta här för? Det finns ju en hel sida där man kan visa sina banor och även ladda upp dom och gå kritik. även ladda upp massa annat, som t.ex modeller, texturer, sprites, prefabs och lite till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Måste det vara CS banor, kan det inte vara till andra Valve spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jorå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Håller inte på med nån speciell nu, men det här var den senaste jag jobbade på. Sen upptäckte jag att den failade så j*vla hårt och orkade inte detaljera den :P (Tagen i hammer, orkade inte compila den) Redigerat 28 Februari 2009 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Den ser riktigt nice ut!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Aja, jag postar en asseriös bana, vissa lär nog förstå, och andra inte. http://pici.se/pictures/NrjFocAUC.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Min första bana till cs 1.6 liten, inte så svår att göra men kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Argh vill också göra banor i hammer det är riktigt kul. Synd att jag inte har ett äkta CS bara, får nog köpa det ngn gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Argh vill också göra banor i hammer det är riktigt kul. Synd att jag inte har ett äkta CS bara, får nog köpa det ngn gång.Man kan göra det på crackat också om man ställer in det rätt :visslar: Och snygg pedobear bana Desajn ;) On-Topic: Om man får ha filmer. Fortfarande ganska odetaljerad, och har inte lagt till massa saker som ska balansera spelet än. Redigerat 11 Mars 2009 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Argh vill också göra banor i hammer det är riktigt kul. Synd att jag inte har ett äkta CS bara, får nog köpa det ngn gång.Man kan göra det på crackat också om man ställer in det rätt :visslar: Tvekar på det med tanke på att man kan bara få hammer och det där SDK kitet eller vad det nu kallas från steam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg