ggdover Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) tja! Ska skaffa left4dead imon förhoppningsvis om nån vill hänga med till stan av mina kompisar :P annars kommer jag skaffa det nån gång i veckan då undrar jag om det e nåra som spelar left4dead som kanske lust o köra o kanske skapa clan o sånt :) skriv er gamertag här så addar jag er. jag undrar också om/när det är typ spelkvällar som dem "the moose" brukar hålla igång typ. Och då syftar jag på om man skulle spela left4dead. Hade vart grymt skoj!!! :thanks: Redigerat 22 Februari 2009 av doversten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 .... <_< ingen??!..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Jag kan lira nu om du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.