prophet Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Alla kids på fuska.se går nuts när dom ser nåt om torrents.. då drar dom upp detdär. jag ska berätta en sak nu till kidzen: det är inte bara copyrightat material som sprids på trackers MEN URSÄKTA MIG DÅ ?! OT: Jo för på alla private trackers så delar dom copyright material iallafall dom jag vet. Och säg inte att jag är en kid jag kan iallafall mer än dig Vet du ens vad copyright innebär? Du verkar vara ganska obildad inom det här med P2P. Fuska.se har ändrat reglerna, det är nu inte emot reglerna att prata om trackers och P2P klienter, bara man inte nämner något om warez. ' Lol jag är en datanörd har suttit vid datan sens jag var 3 år. Så kom inte och påstå att jag inte kan nåt. Du kan ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Jag tycker vi ska sluta gå offtopic nu. Utan svara på skaparens tråd. Och inte gå till samma nivå som en 3 åring. Redigerat 1 Mars 2009 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Jag tycker vi ska sluta gå offtopic nu. Utan svara på skaparens tråd. Och inte gå till samma nivå som en 3 åring. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Alla kids på fuska.se går nuts när dom ser nåt om torrents.. då drar dom upp detdär. jag ska berätta en sak nu till kidzen: det är inte bara copyrightat material som sprids på trackers MEN URSÄKTA MIG DÅ ?! OT: Jo för på alla private trackers så delar dom copyright material iallafall dom jag vet. Och säg inte att jag är en kid jag kan iallafall mer än dig Vet du ens vad copyright innebär? Du verkar vara ganska obildad inom det här med P2P. Fuska.se har ändrat reglerna, det är nu inte emot reglerna att prata om trackers och P2P klienter, bara man inte nämner något om warez. ' Lol jag är en datanörd har suttit vid datan sens jag var 3 år. Så kom inte och påstå att jag inte kan nåt. Du bevisade tidigare i tråden motsatsen. :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.