Escain Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Har sett personer som byter mobil lika ofta som det byts årstid. Om du tänker ha den 20 månader+ så är det ju bra, bara du tänker på att du egentligen betalar överpris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Jag antar att du menar ''lila''? Men om du gillar att fota med din mobil så är inte c510 ett bra alternativ efter som den ''bara'' har 3.2 megapixel om du ska fota så bör du nog skaffa en med 5 megapixel. Egentligen kvittar det vad det är för megapixel på kameran, det är fotografen det beror på, fast, det är ju alltid bättre skärpa och så vidare med mer megapixel. Ett tips är att du istället köper en systemkamera. Det kostar rätt mycket, men det gör väl mobilen med antar jag. Om du inte vill ha en stor systemkamera så finns ju digitalkameror, men det är inte lika många funktioner osv på dem. Hur mycket fotar du och vad fotar du förnåt? Det gör ju också en stor sak, om du vill fota abstrakt och liknande, porträtt, natur och sådant skulle en systemkamera vara bättre än en mobilkamera. Men du sa ju att det inte är kameran i sig som lockar mest, så varför inte köpa mobilen? Du vad hitta du det där nånstans källa tack?Och du värkar bara kastat ihop nåt shit för att få inlägg! Du kan ha en 12 megapixels kamera och ta bilder som en kratta. En annan kan ha en 5 megapixels kamera och ta underbara bilder. Herregud, det är ju förih*lvete motivet och hur bilden är tagen som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2008/07/sony-ericsson-w595-walkman-slider.jpgJag rekomenderar denna!!! Sony eriksson W595!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2008/07/sony-ericsson-w595-walkman-slider.jpgJag rekomenderar denna!!! Sony eriksson W595!!!Jo, har också en kompis som har den. Nästan likadan som den jag postade innan fast sämre kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2008/07/sony-ericsson-w595-walkman-slider.jpgJag rekomenderar denna!!! Sony eriksson W595!!!Skulle tagit den där fall det inte hade varit så att jag har en värsting sony mp3 med 8gb :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag antar att du menar ''lila''? Men om du gillar att fota med din mobil så är inte c510 ett bra alternativ efter som den ''bara'' har 3.2 megapixel om du ska fota så bör du nog skaffa en med 5 megapixel. Egentligen kvittar det vad det är för megapixel på kameran, det är fotografen det beror på, fast, det är ju alltid bättre skärpa och så vidare med mer megapixel. Ett tips är att du istället köper en systemkamera. Det kostar rätt mycket, men det gör väl mobilen med antar jag. Om du inte vill ha en stor systemkamera så finns ju digitalkameror, men det är inte lika många funktioner osv på dem. Hur mycket fotar du och vad fotar du förnåt? Det gör ju också en stor sak, om du vill fota abstrakt och liknande, porträtt, natur och sådant skulle en systemkamera vara bättre än en mobilkamera. Men du sa ju att det inte är kameran i sig som lockar mest, så varför inte köpa mobilen? Du vad hitta du det där nånstans källa tack? Och du värkar bara kastat ihop nåt shit för att få inlägg! Du kan ha en 12 megapixels kamera och ta bilder som en kratta. En annan kan ha en 5 megapixels kamera och ta underbara bilder. Herregud, det är ju förih*lvete motivet och hur bilden är tagen som räknas. TACK !! Du fattade iaf vad jag menade. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag antar att du menar ''lila''? Men om du gillar att fota med din mobil så är inte c510 ett bra alternativ efter som den ''bara'' har 3.2 megapixel om du ska fota så bör du nog skaffa en med 5 megapixel. Egentligen kvittar det vad det är för megapixel på kameran, det är fotografen det beror på, fast, det är ju alltid bättre skärpa och så vidare med mer megapixel. Ett tips är att du istället köper en systemkamera. Det kostar rätt mycket, men det gör väl mobilen med antar jag. Om du inte vill ha en stor systemkamera så finns ju digitalkameror, men det är inte lika många funktioner osv på dem. Hur mycket fotar du och vad fotar du förnåt? Det gör ju också en stor sak, om du vill fota abstrakt och liknande, porträtt, natur och sådant skulle en systemkamera vara bättre än en mobilkamera. Men du sa ju att det inte är kameran i sig som lockar mest, så varför inte köpa mobilen? Du vad hitta du det där nånstans källa tack? Och du värkar bara kastat ihop nåt shit för att få inlägg! Du kan ha en 12 megapixels kamera och ta bilder som en kratta. En annan kan ha en 5 megapixels kamera och ta underbara bilder. Herregud, det är ju förih*lvete motivet och hur bilden är tagen som räknas. Du får ändå bättre bilder med en 12 megapixel kamera än med en 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det ända som blir bättre är kvalitén på bilden. Man kan fortfarande ha en hur bra kamera som helst, men ta dåliga bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag antar att du menar ''lila''? Men om du gillar att fota med din mobil så är inte c510 ett bra alternativ efter som den ''bara'' har 3.2 megapixel om du ska fota så bör du nog skaffa en med 5 megapixel. Egentligen kvittar det vad det är för megapixel på kameran, det är fotografen det beror på, fast, det är ju alltid bättre skärpa och så vidare med mer megapixel. Ett tips är att du istället köper en systemkamera. Det kostar rätt mycket, men det gör väl mobilen med antar jag. Om du inte vill ha en stor systemkamera så finns ju digitalkameror, men det är inte lika många funktioner osv på dem. Hur mycket fotar du och vad fotar du förnåt? Det gör ju också en stor sak, om du vill fota abstrakt och liknande, porträtt, natur och sådant skulle en systemkamera vara bättre än en mobilkamera. Men du sa ju att det inte är kameran i sig som lockar mest, så varför inte köpa mobilen? Du vad hitta du det där nånstans källa tack? Och du värkar bara kastat ihop nåt shit för att få inlägg! Du kan ha en 12 megapixels kamera och ta bilder som en kratta. En annan kan ha en 5 megapixels kamera och ta underbara bilder. Herregud, det är ju förih*lvete motivet och hur bilden är tagen som räknas. Vi snackar mobiltelefonskameror, inte systemkameror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Det ända som blir bättre är kvalitén på bilden. Man kan fortfarande ha en hur bra kamera som helst, men ta dåliga bilder... Jag har inte sagt något annat heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Om du gillar att fota: Digital kamera. No offence.. Iaf.. den mobilen verkar fräck, men om du har råd att punga ut sån mobil så..vafan:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 screw mobilkamera suger hårt, digitalkamera för mindre en 1 lax slår mobilkameran totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.