Lynott Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Tjenare, är det någon som fortfarande lirar AoM? Skulle vara roligt med tanke på att det är rätt skoj och att typ inga i världen spelar det längre ;) Man kan spela online osv. Skriv i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Jag spelar fortfarande ibland men kan inte köra online för det här hänt något konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Jag spelar fortfarande ibland men kan inte köra online för det här hänt något konstigt.Nä jag kan inte heller spela online tror jag, har inte testat på ett tag, men det skulle vara fett roligt att spela mot någon annan än datorn! Vilka svårighets grader spelar du på random maps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 AoM är jättekul. Speciellt med Titans Expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Har aldrig spelat spelet? Varit sugen förut, men det är lite gammalt nu så jag har inte kommit på tanken. Är det fortfarande värt att skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Händer då som då att jag lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Jag spelar fortfarande ibland men kan inte köra online för det här hänt något konstigt.Nä jag kan inte heller spela online tror jag, har inte testat på ett tag, men det skulle vara fett roligt att spela mot någon annan än datorn! Vilka svårighets grader spelar du på random maps? Kör på den näst svåraste, förlorar alltid när jag kör på den svåraste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Har aldrig spelat spelet? Varit sugen förut, men det är lite gammalt nu så jag har inte kommit på tanken. Är det fortfarande värt att skaffa det? Det är riktigt roligt spel! Grafiken var en killing spree då dom släppte spelet, nu är det väl lite under normalt på spel. Tror inte man kan köpa det i affär länge, TROR JAG. Men annars är det nog rätt billigt på blocket :) Jag spelar fortfarande ibland men kan inte köra online för det här hänt något konstigt. Nä jag kan inte heller spela online tror jag, har inte testat på ett tag, men det skulle vara fett roligt att spela mot någon annan än datorn! Vilka svårighets grader spelar du på random maps? Kör på den näst svåraste, förlorar alltid när jag kör på den svåraste Ja samma här! :) Hard vinner jag 98% av gångerna på, men när man kör på Titan så blir man ju ägd efter tredje nivån! Helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Jag spelar fortfarande ibland men kan inte köra online för det här hänt något konstigt. Nä jag kan inte heller spela online tror jag, har inte testat på ett tag, men det skulle vara fett roligt att spela mot någon annan än datorn! Vilka svårighets grader spelar du på random maps? Kör på den näst svåraste, förlorar alltid när jag kör på den svåraste Ja samma här! :) Hard vinner jag 98% av gångerna på, men när man kör på Titan så blir man ju ägd efter tredje nivån! Helt sjukt! Testa köra på Titan och sen skriva in fusket L33T SUPA H4X0R, går inte att vinna alls då. :S Tycker det hade varit häftigt om dem hade gjort ett till Age Of Mythology med lite bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.