ille Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) tja. jag skuter över mitt aim (sikte) på cs 1.6 t.ex om jag skuter på huvudet så kommer det över hur gör jag för att fixa det?? Redigerat 24 Februari 2009 av ille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Det beror på att du sprayar för mycket, om du ska spraya, sikta vid knäna på gubben Redigerat 24 Februari 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det beror på att du sprayar för mycket, om du ska spraya, sikta vid knäna på gubben så vadå? om jag sprayar vid knän på gubben kommer mitt sikte bli bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det beror på att du sprayar för mycket, om du ska spraya, sikta vid knäna på gubben så vadå? om jag sprayar vid knän på gubben kommer mitt sikte bli bra? Ja, då kommer skotten utspridda ungefär vid huvudet - halsen - bröstet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det beror på att du sprayar för mycket, om du ska spraya, sikta vid knäna på gubben så vadå? om jag sprayar vid knän på gubben kommer mitt sikte bli bra? Ja, då kommer skotten utspridda ungefär vid huvudet - halsen - bröstet hur många kommer ska jag spraya? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det beror på att du sprayar för mycket, om du ska spraya, sikta vid knäna på gubben så vadå? om jag sprayar vid knän på gubben kommer mitt sikte bli bra? Ja, då kommer skotten utspridda ungefär vid huvudet - halsen - bröstet hur många kommer ska jag spraya? Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Det beror på att du sprayar för mycket, om du ska spraya, sikta vid knäna på gubben så vadå? om jag sprayar vid knän på gubben kommer mitt sikte bli bra? Ja, då kommer skotten utspridda ungefär vid huvudet - halsen - bröstet hur många kommer ska jag spraya? Vad menar du? Tror att han menar om han Tillexempel siktar på kalles fot och skjuter där så kommar skottet typ i magen tror det är typ så han menar. för om han då siktar i huvudet så kommer skottet ovanför. och Reaven om man ska spraya så ska man sikta med den hära --------->men annars så vet jag inte vad felet är testa att installera om det? .----> l <------- ......-- --. ........ l. ---------------------------------- Redigerat 24 Februari 2009 av RySs3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Tror det kan vara att du har för stort sikte >__< Fixa det minsta, så kommer du lyckas bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det beror på att du sprayar för mycket, om du ska spraya, sikta vid knäna på gubben så vadå? om jag sprayar vid knän på gubben kommer mitt sikte bli bra? Ja, då kommer skotten utspridda ungefär vid huvudet - halsen - bröstet hur många kommer ska jag spraya? Vad menar du? Tror att han menar om han Tillexempel siktar på kalles fot och skjuter där så kommar skottet typ i magen tror det är typ så han menar. för om han då siktar i huvudet så kommer skottet ovanför. och Reaven om man ska spraya så ska man sikta med den hära --------->men annars så vet jag inte vad felet är testa att installera om det? .----> l <------- ......-- --. ........ l. ---------------------------------- Japp exakt det jag menade! Tror det kan vara att du har för stort sikte >__< Fixa det minsta, så kommer du lyckas bra. nja, jag tog det minsta men det skjuter ändå över nu har jag klisrat fast en papperslapp men det ska ju inte behövas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Tror det kan vara att du har för stort sikte >__< Fixa det minsta, så kommer du lyckas bra. nja, jag tog det minsta men det skjuter ändå över nu har jag klisrat fast en papperslapp men det ska ju inte behövas okej förstår vad du menar för jag har haft samma problem som dig. mendå behövde jag bara installera om cs sen så funkade det som det ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg