GangsterTwist Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Någon som fortfarande spelar Killzone 2? Själv har jag tröttnat på det p g a att jag har låst upp alla vapen online (inklusive revolvern) och att det är tråkigt att låsa upp alla saker till varenda soldat. Btw så har det snart gått två månader jag har varit general. Jag däremot spelar inte alls så där mycket. Och jag har fortfarande bara Medic upplåst :lol: Jag tar upp spelet och spelar bara då jag inte har något annat för mig. Tycker de är kul som f*n fortfarande. Och nu kommer ju två nya maps; Wasteland Bullet och Vekta Crusier ! B) (dom ska typ vara gratis också) Jag vill ha sniper i multiplayern fast jag har inte tid och nöta rankerna och få den. Irreterande <_< :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Vet någon ifall nya map pack (med 2 nya maps) kommer vara gratis eller kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Kommer kosta 55 kronor för oss och 5,99 dollar i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 De nya banorna i Steel & Titanium Pack är ute nu för 55 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Någon som köpt och har åsikter kring det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Tycker inte det är värt 55 kt för två banor så jag kommer inte köpa det på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.