Hoppa till innehåll

God Hates Sweden

TheGreatest

Rekommendera inlägg

De är ju för knäppa. Såg en dokumentär om dem.

Jag tror jag sett samma som du.

De är ju för härliga. Fast jag har velat fråga

herr Phelps (eller nån) denna fråga:

"Om Gud hatar bögar, varför skapade han då dem?"

Jag tror jag har ett svar på den frågan det skulle låta typ så här:"Gud skapade dom inte det var bara människan som"tänkte fel"."
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan ju inte ta dessa personer seriöst, Det är bara en stad fullt av idioter med för mycket fritid... och som de flesta med för mycket fritid brukar göra är bygga upp ett hat mot andra. Bland annat så var inte guds budord osv att hata utan att älska o förlåta. Om jag inte minns fel hatar de flera länder för olika anledningar. samt går på begravningar för personer som dött i iRaK kriget för att sprida sin j*vla dynga och förstöra. Dessa personer är inte ute efter att bli älskade av gud eller något liknande utan att sprida hat. Sett flera vids på youtube samt dokumentärer osv. Dom kommer ju inte ens med rena svar.

sen tar dom med sina barn på demonstrationer och ungarna vet inte ens vad dem hatar?!? hehe ironiskt de äldre verkar inte heller veta. :D

antar att det finns 2 sidor att se det komiskt och idiotiskt :D

just det såg ett klipp för ett tag sen när Michael moore(stavning?) tog med sig typ några as fjolliga homosexuella dit o terrorisera dem i en typ helt skär-rosa van det var kul o se hur dom gav efter nästan direkt när de homosexuella gjorde lika dant mot dem som de gör mot de homosexuella personerna. :P

länk till klippet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sinnesjukt, är dem helt dumma i huvudet eller gör dem det bara för pengar.

Jag menar finns det en Gud vem skulle han hata då, fördomsfulla religösa förtryckare eller personer som accepterar varandra för dem man är och visar godhet mot homosexuella.

100% äkta! Eller idioter om du så vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Sinnesjukt, är dem helt dumma i huvudet eller gör dem det bara för pengar.

Jag menar finns det en Gud vem skulle han hata då, fördomsfulla religösa förtryckare eller personer som accepterar varandra för dem man är och visar godhet mot homosexuella.

Oj oj oj vad Xade har förändrats, för 3 år sen hade man trott att du grundat kyrkan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...