Hoppa till innehåll

Photoshop Cs3


Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

Gäst aJwant2bme

Jag ändrar totalt på min fråga.

När jag försöker starta PS cs3 så står det att det gick inte att starta för AdobeLinguistic.dll fattas och det kan nog fixas om jag installerar om den. Då när jag startar installationspaketet så står det "Please instal from Setup.exe" Eller något i den stilen, och då gör jag det, men inget händer, förutom att datorn står och tuggar. Efter ett tag så börjar ett ljud, av barn eller något, och sedan fryser hela datorn fast.

Jag har stängt av alla pågående processer och program när jag gjort detta, och jag har virusscannat hela mappen med cs3 och inte funnit något virus. Vad är det för fel? :(

Redigerat av aJwant2bme
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Du får inte ha Firefox öppet när du installerar Adobe Photoshop (vilken som helst).

 

Det vet jag redan :P Jag stängde ner processerna innan jag öppnade firefox :)

Redigerat av aJwant2bme
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får inte ha Firefox öppet när du installerar Adobe Photoshop (vilken som helst).

 

Det vet jag redan :P Jag stängde ner processerna innan jag öppnade firefox :)

 

Du sa ju nyss att du hade det nedladdat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Du får inte ha Firefox öppet när du installerar Adobe Photoshop (vilken som helst).

 

 

Det vet jag redan :P Jag stängde ner processerna innan jag öppnade firefox :)

 

Du sa ju nyss att du hade det nedladdat?

 

 

Alltså... ja. Jag hade laddat ner det, sedan stängde jag ner firefox, msn och allt sånt, testade installera och sedan så funkade det inte, då stängde jag ner det och startade firefox och msn igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst aJwant2bme

 

 

Redan testat, det funkade inte så mycket bättre. I själva verket... Inget hände överhuvudtaget.

 

 

Din dators fel.

 

Hennes dators fel?

Jag kan ju inte ens ladda ner!

så nej det är sidans fel!

 

 

Jag har testat från massa olika sidor, inget funkar. Hela skiten suger. Ursäkta. Men jag är irriterad på att inget funkar. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prova ta bort dina mappar där du har installerat det. Och ta bort alla som hör till cs3.

Om du nu har laddat ner photoshop så lägg mappen med filerna i. Installera sedan därifrån.

Har för mig att det var samma problem för mig också för ett tag sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, jag har också ett liknande fel. Det står att "Photoshop inte kunde initieras, filen hittades inte".

 

edit: Jag skapade ett nytt konto och det funkade igen.

Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...