Hoppa till innehåll

Mail Från Steam?


Northwest

Rekommendera inlägg

Någon haxz0r som håller på med sånt...

aa men hur får han tag i allas Email adresser som?

 

Btw: är du tebax igen nu member? (:

 

Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haah gmail hur dum får man vara då fattar man att det inte är från steam ju :D och steam skriver på många ställen att dom alldrig frågar dig efter dit lösenord.

ok förlåt,jag ber om ursäkt,men jag hade ingen aning om varken steams epost adress eller vad gmail var för något innan.

mycket på grund av att det inte intresserat mig.och som jag skrev i första inlägget så skrev jag att jag inte trodde på det då det såg mistänksamt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, om det skulle vara riktigt skulle det ju komma ifrån deras egna mailserver *@valvesoftware.com.

 

Kommer inte ihåg vart jag hört det här men tror att Valve har sagt att de aldrig kommer att fråga om din kontoinformation.

Sak det inte vara @steampowerd.com eller nåt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, om det skulle vara riktigt skulle det ju komma ifrån deras egna mailserver *@valvesoftware.com.

 

Kommer inte ihåg vart jag hört det här men tror att Valve har sagt att de aldrig kommer att fråga om din kontoinformation.

Sak det inte vara @steampowerd.com eller nåt ?

 

Vet inte, men Valves officiella mailserver är valvesoftware.com. http://www.valvesoftware.com/contact.html

 

Den enda kontaktinformationen de listar på www.steampowered.com är till den sidan.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, om det skulle vara riktigt skulle det ju komma ifrån deras egna mailserver *@valvesoftware.com.

 

Kommer inte ihåg vart jag hört det här men tror att Valve har sagt att de aldrig kommer att fråga om din kontoinformation.

aa det är sant att dom inte frågar om din kontoinformation. Men är inte doms mail @steampowered.com?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon haxz0r som håller på med sånt...

HAHHAHA "HAXZ0R"?! Snarare en wannabe scammer idiot.

 

någon mer än jag som fått mail från någon som uppger sig vara från steam som vill att man ska ge ut sin acc info till dom?

 

dom ska ha det inom 7 dagar eller så kanske ens acc försvinner.

 

jag tror att det är en bluff och tänker inte skicka det om inte någon kan intyga att det faktiskt är från steam?

 

så tror ni det är sant eller inte?har för mig att någon här hade fått något liknande.

Garanterat fake, steam frågar aldrig om ditt lösenord, ignorera alla sådana mail i framtiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...