Gäst RySs3N Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) Spelade lite surf idag och kom att tänka på att det skulle vara coolt om bots kunde surfa på cs?? eller finns det bots som kan det? Redigerat 27 Februari 2009 av RySs3N
Hedman Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 nej,det tror jag inte.jag har iallafall aldrig hört talas om det.
Gäst RySs3N Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 nej,det tror jag inte.jag har iallafall aldrig hört talas om det.ok ok synd. skulle vare kul om det fanns det :D
Tortilla Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) allt som ja hör när man spelar med botar på en surf bana är när dom dör och när dom helatiden säger " We going up and down!" "We going up and down here" xD helt damp :P Redigerat 1 Mars 2009 av Tortilla
Gäst RySs3N Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Skrivet 2 Mars 2009 allt som ja hör när man spelar med botar på en surf bana är när dom dör och när dom helatiden säger " We going up and down!" "We going up and down here" xD helt damp :Phaha ok när jag testade på surf_ski_2 så hoppade dom bara rakt ner sen hamnade dom i jail. skulle vara bra om det fanns bots som kunde surfa :D
Rekommendera inlägg