Tilvas Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Hej! jag behöver ett bra ui till min rogue jag har kollat på curse men orkar inte gå igenom alla så vet nån av er nåt bra ui?
Gäst Daniz Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Blizzards normala UI eftersom du är för dum för att göra ett eget som passar dig.
Nafrali Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Att skriva att han/hon ska göra inget hjälper inte. Skriv istället något som användaren ber er om att göra.
ExorZ Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Hej! jag behöver ett bra ui till min rogue jag har kollat på curse men orkar inte gå igenom alla så vet nån av er nåt bra ui? Bartender4 för actionbars, du slog mig som teknisk nog att fundera hur man fixar den. Grid för Raid, -||- Pitbull för Party och Player UI, -||- Sen om du vill kan du ladda ner en Energy Ticker som visar när din energy går upp, finns dock i Pitbull, men gissar på att det är litet och otydligt.
Hivee Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Hej! jag behöver ett bra ui till min rogue jag har kollat på curse men orkar inte gå igenom alla så vet nån av er nåt bra ui? Bartender4 för actionbars, du slog mig som teknisk nog att fundera hur man fixar den. Grid för Raid, -||- Pitbull för Party och Player UI, -||- Sen om du vill kan du ladda ner en Energy Ticker som visar när din energy går upp, finns dock i Pitbull, men gissar på att det är litet och otydligt. Fortfarande helt värdelöst med raid frames för en rogue
Gäst Daniz Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Hej! jag behöver ett bra ui till min rogue jag har kollat på curse men orkar inte gå igenom alla så vet nån av er nåt bra ui? Bartender4 för actionbars, du slog mig som teknisk nog att fundera hur man fixar den. Grid för Raid, -||- Pitbull för Party och Player UI, -||- Sen om du vill kan du ladda ner en Energy Ticker som visar när din energy går upp, finns dock i Pitbull, men gissar på att det är litet och otydligt. Energy ticker? Energyn går upp i en jämn stadig takt hela tiden, inte ticks...
ExorZ Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Skrivet 1 Mars 2009 @ Hivee: Fortfarande bra att ha så man vet vad som händer i raiden och inte bara vid fötterna av bossen :) @ Daniz: Oj just de, fel från min sida där. Dock är kanske Xperl bättre än Pitbull, ditt val. Samt behöver du inget snyggt som en tjock BakgrundsBar med tuff design vart du har Minimap och Actionbars. Bartender och Xperl/Pitbull är bra nog för en UI, då du får mer öppet på skärmen.
Gäst Daniz Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Skrivet 1 Mars 2009 @ Hivee: Fortfarande bra att ha så man vet vad som händer i raiden och inte bara vid fötterna av bossen :) @ Daniz: Oj just de, fel från min sida där. Dock är kanske Xperl bättre än Pitbull, ditt val. Samt behöver du inget snyggt som en tjock BakgrundsBar med tuff design vart du har Minimap och Actionbars. Bartender och Xperl/Pitbull är bra nog för en UI, då du får mer öppet på skärmen. wat. Pitbull äger Xperl så jävligt hårt, du kan göra mycket mer med det.
Hivee Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) @ Hivee: Fortfarande bra att ha så man vet vad som händer i raiden och inte bara vid fötterna av bossen :) @ Daniz: Oj just de, fel från min sida där. Dock är kanske Xperl bättre än Pitbull, ditt val. Samt behöver du inget snyggt som en tjock BakgrundsBar med tuff design vart du har Minimap och Actionbars. Bartender och Xperl/Pitbull är bra nog för en UI, då du får mer öppet på skärmen. wat. Pitbull äger Xperl så jävligt hårt, du kan göra mycket mer med det. Snack, pitbull är särful, svår att modifiera, svår att hantera, svårt att hitta var man ändrar saker. X-perl pissigt mycket lättare och imo snyggare För övrigt finns det ingenting man kan göra med pitbull som man inte kan med xperl Redigerat 1 Mars 2009 av Hivee
Rekommendera inlägg