Hoppa till innehåll

Finns Det Ett Fusk Så Man Kan Köpa Vilka Hus Som Helst Som Är Rödmarkerade


ante99
 Dela

Rekommendera inlägg

:Hej jag undrar om det finns ett fusk som gör så man kan köpa rödmarkerade hus?

Alltså om man vill köpa ett hus så står det ju ett pris vid ett märke som föreställer ett rött eller grönt

hus. Alltså är min fråga finns det ett fusk så man kan köpa ett rödmarkerat hus?

MVH ante99 PS:Snälla säg fusket om ni vet det :DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:Hej jag undrar om det finns ett fusk som gör så man kan köpa rödmarkerade hus?

Alltså om man vill köpa ett hus så står det ju ett pris vid ett märke som föreställer ett rött eller grönt

hus. Alltså är min fråga finns det ett fusk så man kan köpa ett rödmarkerat hus?

MVH ante99 PS:Snälla säg fusket om ni vet det :DS

du måste klara vissa saker för att kunna köpa dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag behöver hjälp med fusk !

jag har gta vice city, både ett begagnat och ett helt nytt, men alltså, när jag ska starta så startas det bara upp "normalt" typ gubben pratar med en gammal gubbe och sen börjar spelet och man ska åka runt och göra massa uppdrag.

jag har aldrig kommit särskilt långt på uppdragen...

och hur jag än försöker att skriva in de där koderna när jag spelar så funkar det inte! :(

hur gör man och VART skriver man in koderna, för det är inte så att man bara skriver in koden när man spelar eller?

hjääälp jag blir galen för att aldrig få veta !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

:Hej jag undrar om det finns ett fusk som gör så man kan köpa rödmarkerade hus?

Alltså om man vill köpa ett hus så står det ju ett pris vid ett märke som föreställer ett rött eller grönt

hus. Alltså är min fråga finns det ett fusk så man kan köpa ett rödmarkerat hus?

MVH ante99 PS:Snälla säg fusket om ni vet det :DS

nej det finns inte men om man klarar ex uppdraget med helikopter som läger bomber då kan du snart shöpa dom röda husen men dom har uppdrag åt dom hus som har röd så åm du shöper vad me på att du får gjöra uppdrag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Gäst Jesus

Jo det finns visst tror jag.

jo fusk är ju ganska subjektivt och man kan mycket väl se att skriva över ett utrymme med någon annans sparfil som ett fusk vilket skulle möjliggöra det TS frågar om såvida det är rätt sparfil, dvs. rätt förutsättningar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag behöver hjälp med fusk !

jag har gta vice city, både ett begagnat och ett helt nytt, men alltså, när jag ska starta så startas det bara upp "normalt" typ gubben pratar med en gammal gubbe och sen börjar spelet och man ska åka runt och göra massa uppdrag.

jag har aldrig kommit särskilt långt på uppdragen...

och hur jag än försöker att skriva in de där koderna när jag spelar så funkar det inte! :(

hur gör man och VART skriver man in koderna, för det är inte så att man bara skriver in koden när man spelar eller?

hjääälp jag blir galen för att aldrig få veta !

jo skriv in koden medans du spelar,svårare än så är det inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du menar GTA: San Andreas, så går det inte. Finns ännu inget sånt fusk.

 

Finns ännu inget sånt fusk?

Va snackar du om, vet du skillnaden på Fusk och Hack?

 

Ett fusk är när själva de som har gjort spelet lagt in.

 

Ett hack är när folk har gjort som inte är tillåtet i spel, då menar jag ban.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...