DonaldDuck Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 jahapp, nu är jag inne i PTR'n till patch 3.1 :) om ni har några frågor om ulduar etc. etc. så är det bara och fråga ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Kostar det något att joina PTR? Hur stort är Ulduar? Vad kommer den bäst 2h vapnet ha för DPS/stats? Redigerat 28 Februari 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Det kostar ingen att joina PTR. menjag har kopierat min char två gånger och den visar sig inte >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag vill bara veta vilka nya loot som finns och var dom droppas eftersom jag snart har allt det bästa man kan få just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Ingen loot har blivit tillagd ännu tyvärr. Man kan döda vissa bossar vid vissa tidpunkter, men det är bara för träning och prestige hittils :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Hej om du har möjlighet skulle jag vilja vet om Hunters nya spell "Trap launcher" faktist finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 behöver inte fråga här, om man inte är väldigt dålig på engelska så stavas det snabbaste och bästa sättet mmo-champion.com :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg