Hellbringer Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Vilken tycker ni jag ska köpa? Redigerat 1 Mars 2009 av hellbringer Citera
TheUnnamed Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Jag har gjort det tycker det verkar vara ett bra spel. De ska har förbättrat den ibland bristfälliga AI'n i de tidigare spelen. Mest bokade på webhallen.se iaf :P hoppas på succé. edit: Moget att byta trådnamn ... Redigerat 1 Mars 2009 av status Citera
Hellbringer Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Jag har hört att empire total war är ett turbaserat spel är det sant? Sen har jag också tänkt på att köpa warhammer dawn of war 2 istället för jag älskade ettan men vilken tycker ni jag ska köpa dawn of war 2 eller empire total war? Redigerat 1 Mars 2009 av hellbringer Citera
TheUnnamed Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Skrivet 1 Mars 2009 Heregud ja... Det är ju liksom det som har vart grejen med alla "Total War" spelen det är inte direkt ett rts om du tror det ^^ . Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Skrivet 1 Mars 2009 Heregud ja... Det är ju liksom det som har vart grejen med alla "Total War" spelen det är inte direkt ett rts om du tror det ^^ .Beror på hur man ser det. Det blir som ett RTS när man väl kör strider...! :S Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.