Procastinatio Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hej! Jag har funderat på att köpa halo 3 ganska länge men inte kommit till någon slutsats. Skulle vara schyst om någon skulle kunna hjälpa mig lite om info osv. //Jedimaster55 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Ja, Det är ett grymt kul spel. Storyn kunde varit bättre men med multiplayer äger det. Helt klart värt att köpas =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Okej.Tack för tipset. Har köpt spelet nu.:) Redigerat 4 Mars 2009 av jedimaster55 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) Okej.Tack för tipset. Har köpt spelet nu.:) Ok har du xbox live så kan du adda mig på gamertag: Phron eller TN Phazer. Redigerat 4 Mars 2009 av Parkour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg