360Xbox Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Har du nån sorts fobi? Spindlar, clowner, småkryp, osv? Jag har (lite) fobi för spindlar, inte så att jag skriker när jag ser en men som att jag vågar ta upp spindlar men jag skulle bli rädd av en spindel i tröjan tex. Redigerat 16 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Vargar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 spindlar i guess. Fin bild du hade där :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Småspindlar - De kan ju krypa var som helst xD Helt plötsligt kläcks det spindelungar bakom ögat på dig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Har lite fobi för broar, de känns som att dom kommer gå sönder elr nåt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Har lite fobi för broar, de känns som att dom kommer gå sönder elr nåt =PMm, jag brukar gå med skolan över en hängbro över en älv...Ganska läbbigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Spindlar är min fobi, har alltid varit. Var livrädd när jag var liten men det är bättre nu.. Annars har jag väl en fobi för poliser när jag är ute och kör bil :) Vet inte varför, men tror jag alltid ska göra något trafikfel så jag blir av med kortet.. hjärtat bara bultar så fort jag ser dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Brukar alltid kolla bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Spindlar och höjder : s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Har cellskräck :-p spindlar är jag inte rädd för, möjligtvis små krypande insekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Stora utrymmen. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Arachnophobia: The Greatest, Tolin, ZeroX, p0wwA, 360Xbox Gephyrophobia: Naruto9 Acrophobia: p0wwA Claustrophobia: Raeven Agoraphobia: aJwant2bme Kan kolla här.. http://phobialist.com/reverse.html Finns alla möjliga fobier.. som Lutraphobia - rädsla för uttrar Allodoxaphobia - rädsla för åsikter Papyrophobia - papper Papaphobia - skräck för påven Russophobia - rädsla för ryssar Chionophobia - rädsla för snö. Nomatophobia - namn Pentheraphobia - svärmödrar (syns hela tiden i amerikansk TV tydligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.