Hoppa till innehåll

Chippa Ps3:an ?

Encoder

Rekommendera inlägg

Hej, Jag undrar lite när man ska chippa ps3:an. Hur mycket kostar det?? När man laddar hem spel måste man ha Blueray Skivor när man bränner spelen till skivor??Jag Har undrat lite om det där sen jag köpte ps3:an, Men jag hade tänkt först låta garantin Gå ut^^ ( tänk om den går sönder :blink: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

Hej, Jag undrar lite när man ska chippa ps3:an. Hur mycket kostar det?? När man laddar hem spel måste man ha Blueray Skivor när man bränner spelen till skivor??Jag Har undrat lite om det där sen jag köpte ps3:an, Men jag hade tänkt först låta garantin Gå ut^^ ( tänk om den går sönder :blink: )

Går inte. Och om det skulle gått: Gör det inte.

Förresten så har du några års garanti, sen har du 3 års reklamationsrätt. Du bör därför kanske vänta 3 år istället. Onödigt att göra det om det skulle gått.

Edit - FlyawayChief bumpade visst tråden, visste inte om det.

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går inte. Och om det skulle gått: Gör det inte.

Förresten så har du några års garanti, sen har du 3 års reklamationsrätt. Du bör därför kanske vänta 3 år istället. Onödigt att göra det om det skulle gått.

Önidig bump är onödig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...