Encoder Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Hej, Jag undrar lite när man ska chippa ps3:an. Hur mycket kostar det?? När man laddar hem spel måste man ha Blueray Skivor när man bränner spelen till skivor??Jag Har undrat lite om det där sen jag köpte ps3:an, Men jag hade tänkt först låta garantin Gå ut^^ ( tänk om den går sönder :blink: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 det kostar ungefär 1000 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Tror inte man kan chippa en PS3, utan bara xbox 360, wii och ps2 m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Finns tyvärr inget chip till Ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Tror inte man kan chippa en PS3, utan bara xbox 360, wii och ps2 m.m. Jag har också hört det någon stans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Ok .. Men, Hoppas man utveklar ett chipp till det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Även om det skulle komma ett chipp tror jag det blir lite problem närman ska ordna spelen. Först måste man skaffa en Blu-Ray brännare och sen massa Blu-Ray skivor. Det kostar nog rätt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Men något jag undrar är om det finns en custom firmware som på PSP. PSP o PS3 fungrar ungefär på samma sätt. Borde det inte finnas någon custom firmware till PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ok .. Men, Hoppas man utveklar ett chipp till det :D Du kan Flasha ett Ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Hej, Jag undrar lite när man ska chippa ps3:an. Hur mycket kostar det?? När man laddar hem spel måste man ha Blueray Skivor när man bränner spelen till skivor??Jag Har undrat lite om det där sen jag köpte ps3:an, Men jag hade tänkt först låta garantin Gå ut^^ ( tänk om den går sönder :blink: ) Går inte. Och om det skulle gått: Gör det inte. Förresten så har du några års garanti, sen har du 3 års reklamationsrätt. Du bör därför kanske vänta 3 år istället. Onödigt att göra det om det skulle gått. Edit - FlyawayChief bumpade visst tråden, visste inte om det. Redigerat 10 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Hej, Jag undrar lite när man ska chippa ps3:an. Hur mycket kostar det?? När man laddar hem spel måste man ha Blueray Skivor när man bränner spelen till skivor??Jag Har undrat lite om det där sen jag köpte ps3:an, Men jag hade tänkt först låta garantin Gå ut^^ ( tänk om den går sönder :blink: ) Går inte. Och om det skulle gått: Gör det inte. Förresten så har du några års garanti, sen har du 3 års reklamationsrätt. Du bör därför kanske vänta 3 år istället. Onödigt att göra det om det skulle gått. Önidig bump är onödig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 men tråden låg plats nr 3 när jag gick in på Playstation 3 forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg