KuroKaktus Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Hej. Jo när jag har laddat ner nåt från internet explorer så får jag välja vart den ska lägga sig. Då väljer jag D. Men den drar ändå lite minne på C. Den har dragit ca 4gb nu och dom vill jag ha tillbaka. Så vart lägger sig dom filerna. Jag hitta dom 1 gång där hitta jag te.x wow trail som jag hade skaffat osv. Men har glömnt det nu. Vad jag har: En acer dator. aspire 5530 Windows vista home premium Operativ systemet finns på C Säg till om nu vill veta nåt mer för att få reda på vart den mapen finns. Tusen tack i förhand!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 C:\Users\*ditt namn*\Downloads Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Näe. La sig inte där =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Vad jag vet så väljer man vart man sparar filerna på IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Vad jag vet så väljer man vart man sparar filerna på IE Du kan ju testa att läsa hans första inlägg också, kanske går bättre då... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Håller med dig Racoon14 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Hej. Jo när jag har laddat ner nåt från internet explorer så får jag välja vart den ska lägga sig. Då väljer jag D. Men den drar ändå lite minne på C. Den har dragit ca 4gb nu och dom vill jag ha tillbaka. Så vart lägger sig dom filerna. Jag hitta dom 1 gång där hitta jag te.x wow trail som jag hade skaffat osv. Men har glömnt det nu. Vad jag har: En acer dator. aspire 5530 Windows vista home premium Operativ systemet finns på C Säg till om nu vill veta nåt mer för att få reda på vart den mapen finns. Tusen tack i förhand!!! sök på C då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Ja men det är några filer. Jag har kollat C\program Det måste finnas nån annan stans en bara där. Alltså typ C:\progra\windows o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Eller så söker du efter filer som ändrats precis den tiden du laddade ned filen. Eller så kan dom ligga bland dokumenten också. Redigerat 3 Mars 2009 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Du är säker på att det inte är IEs cachelagrade filer som tar upp platsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 skaffa firefox/chrome istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Har du 2 hårddiskar eller 2 partitioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.