360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Vet nån hur man kan ändra texten till engelska? Jag har just nu svenska och det är väldigt irriterande!!!! Jag har prövat att ändra språk på mitt 360 men de går inte :( De är så dåligt översatt! Snälla jag behöver hjälp :( Jag har till och med prövat skicka mail till Thq-games.com men dom svarade inte Redigerat 2 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Ändra din location till USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Ändra din location till USA.Mm, jag gjorde de nyss, de är engelska nu :D Tråden kan låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Bara för skojs skull, vad är det som översätts? Allting, eller endast när folk snackar? Redigerat 2 Mars 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Texten bara. tror det skulle ta lite lång tid att översätta alla språk. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 All text är översatt till svenska. Sjukt j*vla b är det :( j*vla tur att dom inte tog och översatte talet till svenska iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.