JonteFire2 Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Skrivet 2 Mars 2009 Vet inte om denna skulle vara i dator-forumet elr media-forumet, men ja ja... Vi har en digitalkamera. Och nu kanske jag vill göra en film.. Jag gör filmen... Sparar den i kameran.. Men så ska jag lägga in den i datorn.. Och när jag kommit fram dit som jag ska välja vilka bilder jag vill lägga in så är inte filmen där! Hur gör jag då? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Skrivet 2 Mars 2009 Vet inte om denna skulle vara i dator-forumet elr media-forumet, men ja ja... Vi har en digitalkamera. Och nu kanske jag vill göra en film.. Jag gör filmen... Sparar den i kameran.. Men så ska jag lägga in den i datorn.. Och när jag kommit fram dit som jag ska välja vilka bilder jag vill lägga in så är inte filmen där! Hur gör jag då? Kan du inte koppla in kameran, gå in i Utforskaren, sedan klicka på typ J: och sedan välja filmen? Citera
JonteFire2 Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Jo, jag kan koppla in kameran men när jag kommer till det steget där jag ska markera dem bilderna jag vill lägga in så finns inte filmen där! Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 Jo, jag kan koppla in kameran men när jag kommer till det steget där jag ska markera dem bilderna jag vill lägga in så finns inte filmen där!Hmm... den kanske bara letar efter .jpeg bilder eller så kanske filmen ligger som ett foto?Testa att se om den kanske endast visar bilder, alltså inte filmer. Typ någon inställning kanske? Citera
JonteFire2 Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Jo, jag kan koppla in kameran men när jag kommer till det steget där jag ska markera dem bilderna jag vill lägga in så finns inte filmen där!Hmm... den kanske bara letar efter .jpeg bilder eller så kanske filmen ligger som ett foto?Testa att se om den kanske endast visar bilder, alltså inte filmer. Typ någon inställning kanske? Nej jag har kollat och filmen ligger inte som ett foto.. Hur ändrar man inställningar då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.