sargon94 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej! Jag undrar vart man kan köpa 3d glasögon och det ska vara i en butik. Gärna n länk finns inte det så vill jag gärna ha lite information. Skriv allt ni hittar :P Behöver snabbt svar MVH Behöver gärna svar idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej! DEt är lätt att göra egna glasögon http://www.ednacional.com/3d/#images/step-2-diagram-a.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sargon94 Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej! DEt är lätt att göra egna glasögon http://www.ednacional.com/3d/#images/step-2-diagram-a.gifHej! Okej men Jag skulle villja köpa bättre tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Köp en 3D film i affären så får du glasögon med, annars är det internet som gäller, för butiker säljer sällan det bara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Gå in i en bokaffär. Leta efter senaste guiness world record boken. På en av sidorna där i boken följer det med 3d-glasögon som man måste rycka lös. Ta ut den, stoppa den i fickan och gå därifrån eller så köper du bara boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Gå in i en bokaffär. Leta efter senaste guiness world record boken. På en av sidorna där i boken följer det med 3d-glasögon som man måste rycka lös. Ta ut den, stoppa den i fickan och gå därifrån eller så köper du bara boken. Konstigt men sant ^^ Såvida dom inte har tagit bort den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.