Pikaman Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Det är ett hårdvarufel det kanske kan vara kondensatorerna eller transformatorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) det fanns ju ett thread om detta för ngt år sen då en dator bara pajja och det kom rök. kanske det är samma prob. Redigerat 5 Mars 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Kan du länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Då är det nog fel på moderkortet. okej. Farshan vill skicka te siba, så han gjorde de. Han litar inte på mig/dig är jag säger att moderkortet ä paj och siba kommer ta 1000kr + 1000kr Frakt, som han kunde gett mig och jag kan köpa ny :) Farsor kommer alltid vara farsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Då är det nog fel på moderkortet. okej. Farshan vill skicka te siba, så han gjorde de. Han litar inte på mig/dig är jag säger att moderkortet ä paj och siba kommer ta 1000kr + 1000kr Frakt, som han kunde gett mig och jag kan köpa ny Skrivfel eller måste SIBA skicka ditt paket tre gånger runt jorden innan de lagar din dator? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Då är det nog fel på moderkortet. okej. Farshan vill skicka te siba, så han gjorde de. Han litar inte på mig/dig är jag säger att moderkortet ä paj och siba kommer ta 1000kr + 1000kr Frakt, som han kunde gett mig och jag kan köpa ny Skrivfel eller måste SIBA skicka ditt paket tre gånger runt jorden innan de lagar din dator? :rolleyes: Har en kompis som blev utsatt för detta, han fick betala över 1000kr i frakt då siba inte reparerar datorn utan skickar den vidare. Vill han ej att dem skulle fixa den fick han betala frakt tillbaka till siba -.- PS: En liten låda som rymmer en ipod touch kostade frakten 400kr på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sse Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 sse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 sse vad menar du med det då -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Kan du länka?sökte på forumet men fick inga träffar :( men är säker. det va ngt med att han tryckte på power knappen sen efter en stund så kom det lite rök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.