Pikaman Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Det är ett hårdvarufel det kanske kan vara kondensatorerna eller transformatorn Citera
D48 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) det fanns ju ett thread om detta för ngt år sen då en dator bara pajja och det kom rök. kanske det är samma prob. Redigerat 5 Mars 2009 av Fatal1tyPro Citera
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Då är det nog fel på moderkortet. okej. Farshan vill skicka te siba, så han gjorde de. Han litar inte på mig/dig är jag säger att moderkortet ä paj och siba kommer ta 1000kr + 1000kr Frakt, som han kunde gett mig och jag kan köpa ny :) Farsor kommer alltid vara farsor. Citera
Gimcor Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Då är det nog fel på moderkortet. okej. Farshan vill skicka te siba, så han gjorde de. Han litar inte på mig/dig är jag säger att moderkortet ä paj och siba kommer ta 1000kr + 1000kr Frakt, som han kunde gett mig och jag kan köpa ny Skrivfel eller måste SIBA skicka ditt paket tre gånger runt jorden innan de lagar din dator? :rolleyes: Citera
RazerInc Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2009 Då är det nog fel på moderkortet. okej. Farshan vill skicka te siba, så han gjorde de. Han litar inte på mig/dig är jag säger att moderkortet ä paj och siba kommer ta 1000kr + 1000kr Frakt, som han kunde gett mig och jag kan köpa ny Skrivfel eller måste SIBA skicka ditt paket tre gånger runt jorden innan de lagar din dator? :rolleyes: Har en kompis som blev utsatt för detta, han fick betala över 1000kr i frakt då siba inte reparerar datorn utan skickar den vidare. Vill han ej att dem skulle fixa den fick han betala frakt tillbaka till siba -.- PS: En liten låda som rymmer en ipod touch kostade frakten 400kr på. Citera
RazerInc Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2009 sse vad menar du med det då -.- Citera
D48 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Skrivet 5 Mars 2009 Kan du länka?sökte på forumet men fick inga träffar :( men är säker. det va ngt med att han tryckte på power knappen sen efter en stund så kom det lite rök. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.