Hoppa till innehåll

Skolk Dagen!


Gäst patrikking
 Dela

Rekommendera inlägg

Har ni något förslag vilken månad och datum ska vara den nya skolk dagen? :P

 

 

 

PS. När min pappa var liten så fanns det en skolk dag, det är härifrån jag fick iden. B)

Skoldagen är ingenting du kan ta äran åt dig för. Fjortisungar har ordnat en skoldag under de senaste åren.

Ni småbarn kanske tycker att det är "Coolt", men egentligen är det ju bara dumt, löjligt och omoget. Nu är inte jag rätt person att predika mot skolk, men det är ju faktiskt ens framtidschanser som minskas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni något förslag vilken månad och datum ska vara den nya skolk dagen? :P

 

 

 

PS. När min pappa var liten så fanns det en skolk dag, det är härifrån jag fick iden. B)

Skoldagen är ingenting du kan ta äran åt dig för. Fjortisungar har ordnat en skoldag under de senaste åren.

Ni småbarn kanske tycker att det är "Coolt", men egentligen är det ju bara dumt, löjligt och omoget. Nu är inte jag rätt person att predika mot skolk, men det är ju faktiskt ens framtidschanser som minskas.

 

Skolkdagen?

 

Btw, jag har ingen aning. Hade väl varit bra nån gång i början av maj eller juni:) Eller i slutet av maj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

"Skolkdagen" är bland den sämsta idén jag hört i år.

Enligt mig så är skolkdagen är ju endast till för hjärndöda människor som är så j*vla slöa så att dem inte orkar gå

till skolan.

 

Visst skulle lärarna bli förvånade om inga elever kom dit. Lika förvånade blir nog mina föräldrar när dom öppnar brevet från skolan med en liten fin frånvarolapp i och dem noterar "Wth? Ungjäveln har skolkat"

Sedan blir jag lika förvånad när jag hittar resterna av min dator ute på gården, och jag tänker "Wth min dator!? zomg jag kanske inte skulle ha skolkat ändå"

Jag vet inte hur ni tycker och hur era föräldrar reagerar men själv pallar jag inte att ta risken att bli av med tv, dator och allt annat med sladd eller batterier.

 

Don't be a fool, stay in school.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...