shoobree Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Halloj halloj! Sitter just nu och leker lite med Photoshop CS4. Har gjort en bild och bakgrunden är helt svart. Jag vill nu lägga in en bild som jag har hittat på google istället för att ha en svart bakgrund. Citera
gun_man Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) Förstår inte riktigt frågan, tyckte den var väldigt fel formulerad. Men, det kanske bara är jag som är dum. Men, du vill alltså ersätta bakgrunden med en bild? Det är väl bara att gå till bakgrunds layern och klistra in bilden, eller? Redigerat 4 Mars 2009 av gun_man Citera
TJaalol Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Skrivet 9 Mars 2009 mm, och hur ersätter man? Bara att lägga dit den väl? asså du trycker på lagret sen klistrar du in din google bild eller? Citera
Gäst caru Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Skrivet 9 Mars 2009 Du behöver bara dra google bilden till din svarta bakgrund. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.