Roserade53 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 hejsan jag undrar vart just du fångade din entei på FR/LG Jag har letat i 4timmar och orkar inte mer :P snälla jag vet att dom ska finnas överallt men jag fångade min raikou ovanför vermillion stan på bara drygt en halv timme:) Så nu vill jag veta vart ni hittade eran entei, tack. :huh:
loopen Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 jag har inte FR/LG men jag tror inte att det går att fånga alla :(
Roserade53 Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2009 nej men alltså jag har tradat över raikou till pearl och börjat om med bulbasaur:D
WishCookie Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Såhär får du alla. Charmander: Suicune Squertle (Stavning): Raikou Bulbasaur: Entei
Roserade53 Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2009 ja jag vet de där :P men jag vill inte veta hur man får dom jag vill veta vart alla hittade sin Entei någonstans, orkar inte leta mer :P <_<
Gäst caru Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Skrivet 5 Mars 2009 (redigerat) Han är på olika ställen. Direkt du går till en ny route eller stad så flyttar han sig till ett annat område. Redigerat 7 Mars 2009 av caru
WishCookie Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Skrivet 5 Mars 2009 ja jag vet de där :P men jag vill inte veta hur man får dom jag vill veta vart alla hittade sin Entei någonstans, orkar inte leta mer :P <_< Började du med Bulbasaur?
DjLudde Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 nej men alltså jag har tradat över raikou till pearl och börjat om med bulbasaur:D LÄS! ja jag vet de där :P men jag vill inte veta hur man får dom jag vill veta vart alla hittade sin Entei någonstans, orkar inte leta mer :P <_< Började du med Bulbasaur?
Rekommendera inlägg